Saturday, November 3, 2007

Tre senaste turneringarna slutade 2,20 och 8!

Det har inte blivit så mycket poker på sista tiden men idag känner jag mig taggad. Mina tre senaste spelade turneringarna gav en andraplats en tjugondeplats och en åttondeplats. Rätt okej resultat.

En andraplats av 192 spelare i en 50+4 turnering gav 1536 dollar. En åttondeplats i en 50+4 turnering med 145 spelare gav bara 246 dollar. En tjugondeplats i en 300+1Rebuy med 25 deltagare slutade jag långt från bubblan.

Just nu sitter jag och kör Big Deal Mania och hoppas klonka en biljett till Big Deal i morgon. Om inte så köper jag in mig om jag spelar Big Deal i morgon, det är trots allt bara 9 platser på 143 deltagare i Mania-turneringen.

Ikväll vankas det förmodligen dels $20 rebuy med $18K garanti och så veckofinalen för europaturneringarna med Euro Grand Prix $150+12.

PS Åkte på 98 i Big Deal Mania då min AK blev utdragen av AT - all-in preflop.

PPS Åkter i $18K då mitt par åkte mot överpar - under sista minuten av rebuy-perioden - så jag återköpte inte.

PPPS Åkte på 136 av 510 i Euro Grand Prix då jag missade en slantsingling med TT mot AK - det kom en K på rivern.

No comments: