Sunday, October 14, 2007

Spelar Mansion $100K garanti $320

Även känd som Big deal. Spelat den i 50 min utan att en endaste gång höja upp före floppen. Hittade äntligen en hand JJ höjde och vann mörkarna. Iofs vann jag en hand innan det då mina 53o fick se en gratisflop och det checkades ner till rivern och mitt floppade par i treor höll upp. Har kommit överens med Indi att spela finalbordet tillsammans - frågan är om ens någon av oss kommer dit. Med det kortsnitt jag nu får så känns det inte som det.

245/376 av 493 startande.

- - -
Stjäl mörkarna med KTo får en återhöjning och lägger mig.

245/364
- - -
Paus 5 min

Tror Indi redan åkt ur turneringen - så det blir inget finalbord för oss båda.

275/359
- - -

Turneringen är fortsatt trist. Får inga kort och inga träffar.
Känns som det bäste vore att lägga ner det hela - nere under 12BB.
Ställer på knappen med A2s och vinner 225 marker - en förmögenhet för mig. Hittar A7s och gör detsamma och har nu vunnit 450 marker på 2 händer. Hittar Ajo och vinner mörkarna för trejde gången i rad!
+675 marker då man nyss var nere på 1750 marker är rätt okej. Nu är jag bara 2000 marker under medel...

219/280
- - -

Åkte på plats 213 i en strid mörkarna mot mörkarna - vi hade både öppet stegdrag då floppen komer 678 - Fi den högre och jag den lägre - tyvärr så klonkade jag min kicker på rivern så Fi fick in stegen.

No comments: